Verona je mesto v severovýchodnej časti Talianska, známe ako dejisko milostnej tragédie Rómeo a Júlia od Williama Shakespeara. Je ale tiež domovom jednej z najrýchlejšie rastúcich spoločností podnikajúcich v segmente optiky - spoločnosti KONUS.
KONUS bol rodinný podnik viac ako 30 rokov. Založil ho v roku 1979 Giuseppe Alberti a začal ako spoločnosť zaoberajúca sa všeobecnou optikou, ktorá vyrába teleskopy, mikroskopy a ďalekohľady na vzdelávacie, profesionálne a osobné použitie. Od začiatku mala spoločnosť jasnú víziu, poskytovať vysoko kvalitné a funkčné výrobky, podporované kompletnými službami, aby sa dosiahla úplnú spokojnosť spotrebiteľov. V priebehu rokov sa táto vízia stala poslaním spoločnosti KONUS.
O takmer 20 rokov neskôr, sa Alberti stretol počas letu s Markom Shoreom, americkým vedúcim úradníkom v kategórii poľovníctva. Rozprávali sa o biznise, o tom ako sa lov často odovzdáva z generácie na generáciu ako tradícia a samozrejme, o rôznych druhoch optiky používanej na rôzne druhy lovu. Alberti okamžite pochopil náväznosť na rodinné tradície ktorých súčasťou optika bola, preto sa rozhodol rozšíriť značku KONUS o kategórie poľovníctva a streľby.
Dnes sa spoločnosť KONUS špecializuje na vytváranie vysokokvalitnej optiky s mimoriadnou hodnotou pre poľovníkov a strelcov na celom svete. Talianske spoločnosti sú známe dizajnom a majú hlboké znalosti o presnosti a kvalite. KONUS stelesňuje túto filozofiu a vytvára vo svojom závode optiku s náročnými špecifikáciami tak, aby zabezpečil, že každý produkt pred uvedením na trh zodpovedá štandardným požiadavkám.
KONUS má širokú škálu produktov, ktoré umožňujú významné zastúpenie vo všetkých dôležitých segmentoch obchodu s optickými zariadeniami. Výsledkom je lepší a zmysluplnejší vzťah medzi predajcom a maloobchodníkom. Spoločnosť vyvinula rôzne kategórie výrobkov, ktoré sa vzájomne dopĺňajú a umožňujú spotrebiteľovi viacnásobné použitie na rôzne účely. Výsledkom je širšie povedomie o značke KONUS medzi zákazníkmi, ktoré zlepšuje lojalitu jej používateľov k značke. Každá kategória výrobkov má svoju vlastnú identitu a je podporovaná správnym tovarom s cieľom poskytnúť maloobchodníkom účinné nástroje na predaj.
KONUS expandoval po celom svete prostredníctvom siete dcérskych spoločností a distribútorov. Spoločnosť verí vo finančnú silu a efektívnosť organizácie vďaka priamemu prepojeniu manažérov firmy a jej vlastníkov so zákazníckou základňou. Vzťah medzi dodávateľom a klientom je teda rýchly pri rozhodovaní, s ohľadom na obchodné potreby a zvýšenie efektívnosti výroby.
V roku 2006 spoločnosť KONUS vstúpila aj a náročný americký trh, kde dodáva širokú škálu streleckej optiky.
Lovci, pracovníci bezpečnostných zložiek a strelci všetkého druhu sa neustále zaujímajú o kvalitu a prístupnosť optiky, vďaka čomu je spoločnosť KONUS jednou z najvyspelejších značiek v tejto stále rastúcej kategórii.
Všetky produkty spoločnosti KONUS sú dodávané s návodmi na použitie v 8 jazykoch (angličtina, španielčina, taliančina, nemčina, francúzština, holandčina, portugalčina a gréčtina), čo môže byť významnou výhodou.